Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Miganie ekranu zaraz po dołączeniu do serwera

StrazaKK122

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemaneczko w sumie od początku grania w Battlefield Play4Free nęka mnie problem migania ekranu przez minute, dwie po dołączeniu na jakiś serwer :) Jakoś mi to nie przeszkadzało ale ostatnio jak mnie zespawniło i od razu padłem bo nie moglem trafić ze względu na miganie wkurzyłem się ;D Nie znam się na metodach wyświetlania lecz posiadam technologię 60Hz i gdy grzebałem w BF3 i ustawiłem 50Hz też miałem coś takiego :P Wiecie czy da rade coś z tym zrobić ;) Dokładniej mam kartę graficzną ATI Radeon 5650 (laptop max temp. 70 stopni, bywało gorzej, po 85 ale teraz mam podkładkę)

Opublikowano

Mam tak samo ,ale na średnich detalach na wysokich tak nie mam

Ja grałem na wysokich ,średnich, low, super low i zawsze tak mam xD

Opublikowano

Miałem podobnie jak Ty, tyle, że mi po zmianie z średnich na niskie przestało (też laptop). Skoro się nie przegrzewa, to może coś w opcjach karty graficznej namieszane? Posprawdzaj jeszcze różne rozdzielczości i częstotliwości odświeżania (jeśli jest to dostępne). ;)

Opublikowano

Miałem podobnie jak Ty, tyle, że mi po zmianie z średnich na niskie przestało (też laptop). Skoro się nie przegrzewa, to może coś w opcjach karty graficznej namieszane? Posprawdzaj jeszcze różne rozdzielczości i częstotliwości odświeżania (jeśli jest to dostępne). ;)